► reklámfilmek,videoklipek
► image- és promóciós filmek
► tv-filmek, sorozatok
► corporate filmek, B-roll filmek
► cégbemutató, termékbemutató videók
► employer branding videók, interjúk
► video content social kommunikációhoz
► ​​​​​​​fotográfia
End-to-end produkciós menedzsment 
► Küldesz nekünk egy rövid leírást a reklámozni kívánt termékedről/szolgáltatásodról és a tartalmi elképzeléseidről (pl.: a készítendő film hosszáról, helyszíneiről, arról, hogy milyen médiumban fogod felhasználni, stb.). Ha igényled, ötletekkel, javaslatokkal segítünk és együtt fejlesztjük a koncepciót.
► Amikor már körvonalazódnak a projekt részletei, árajánlatot adunk. Általában ekkor derül ki, hogy a feladat mennyire van összhangban a költségkerettel. Ha szükséges, akkor más opciókat is javasolunk.
► Készítünk egy ütemtervet, és ha elfogadtad a költségeket és a timingot, akkor elkezdjük az előkészítést, és hamarosan forgatunk. 
► A forgatást szorosan követi az utómunka, amit a 3D utómunka kivételével saját stúdiónkban végzünk. Zárt utómunka rendszerben dolgozunk, csak saját produkciókat kezelünk. A leforgatott anyagod így biztonságban van nálunk, számodra bármikor elérhető, de a konkurenciád számára soha.

► Az első vágás (offline cut) során születik meg a filmed. Ekkor még nincs készen, de már alkalmas arra, hogy megbeszéljük, tetszik-e a vágási ritmus, legyen-e valamelyik jelenet egy kicsit hosszabb vagy rövidebb. Ebben a fázisban még sok minden módosítható. Meghatározzuk, hova kerülnek a feliratok és az egyéb grafikai elemek majd finomítjuk a zenei stílust.
► A módosításokat követően a filmet befényeljük és hangban is befejezzük majd elkészítjük a leadási fájlokat. Igény szerint el is tudjuk juttatni anyagodat a megfelelő médiumhoz. Természetesen kizárólag jogtiszta képi és zenei anyagokat adunk át.
► ​​​​​​​A küldetésünk akkor ér véget, amikor a filmedet archiváljuk, mert hiszünk benne, hogy a marketingeszközöd időtálló lesz és csak azért kell rajta frissíteni, hogy mindig aktuális maradjon.
Vissza